Regn

Åh va mysigt... det regnar utanför. Här inne är det varmt och skönt... mår lite småilla, men har ätit massa idag och behållt allt, yey!

Ska nog gå och lägga mig nääär som helst, och sova gott, drömma sött, upp och jobba imorgon. Vet inte alls vad jag ska ha på mig, men det löser sig alltid. Upp tidigt som attans imorgon... en av nackdelarna med att jobba inom Svenska kyrkan? "Helga sabbaten" är tyvärr inte ett motto vi e duktiga på att följa. Vi jobbar gladeligen dygnet runt^^



Gillar du regn?
Jag älskar regn... speciellt på somrarna. Då det varit en riktigt het dag, och man kan gå i skogen eller sitta på altanen och blicka ut över grönskan som tvättas ren av det svala regnet. Alla dofter förstärks och luften blir så klar och ren.


Kommentarer
Postat av: sabina

fin blogg du har!

2010-04-18 @ 15:30:53
URL: http://ajdini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0