The secret



1) Jag vill försörja mig som popartist. Jag vill bli framgångsrik, välkänd, etablerad och beundrad inom musikvärlden. Jag vill arbeta med världens största och respekterade producenter och artister. Jag vill bli ekonomiskt oberoende och ha flera lägenheter runt om i världen. Jag vill bli intervjuad av många tidningar, vara med i många radio och tvprogram världen över och jag vill vinna många priser för min musikaliska och kreativa talang. Jag vill vara en bra förebild och påverka många människor positivt. Jag vill, när jag har allt detta, hitta min själsfrände som jag vill och kan leva resten av mitt liv tillsammans med. Jag vill fortsätta ha god kontakt med dom vännerna jag har i mitt liv just nu. Jag vill vara lycklig.

2) Kan jag få det NU, snälla?

3) Tack för allt jag har i mitt liv. Tack för mina vänner och min familj. Tack för mitt fantastiska jobb, alla underbara människor jag får möta och alla människor vars liv jag får vara en del av. Jag är tacksam för att jag är talangfull inom alla områden jag värderar i livet. Jag är tacksam över att jag aldrig behövt tampas med en oklar självbild eller en självuppfattning som inte alls stämmer överens med verkligheten. Jag är tacksam för att jag alltid sett mitt eget värde, om än kanske inte det hundraprocentigt korrekta värdet. Tack för allt jag hittils upplevt i mitt liv, det positiva och negativa - tack för allt som format mig till den jag är idag, och tack för att jag känner kärlek till mig själv. Tack för att jag vågar hoppas och tro på människor omkring mig, mina och andras drömmar. Tack för att jag får se - och för att jag klarar av att hantera det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0