Tim Burton-party

Ok en av mina närmaste vänner ska snart ha b-day party. Tema? Oh yes... gissa vad?? TIM  BURTON!! He's soo cool, en av mina stora favoriter. Har lite olika idéer om vad jag kan vara... alternativen är som följande:

"Alice in wonderland"


"Sally, Nightmare before christmas"


"Corpse bride"


Om jag skulle välja Alice i underlandet skulle jag nog välja den mer klassiska outfiten med blå klänning, vitt förkläde mm. Sally från Nightmare skulle jag väl klä mig i något säckliknande och måla lite stygn överallt eftersom som är en zombie. Corpse bride blir de väl vitt och blekt - ev måla nån liten mögefläck nånstans eller liknande. Vilken tycker du??

Ser jättemycke fram emot de
Idag var jag på jobbet... kanske 4 timmar mer än vad jag hade räknat med, men jaaah de e lugnt, delvis för att man har världens bästa jobb och får jobba med världens bästa ungdomar. Delvis för att de alltid e bra me stålar...

Jag är så sjukt trött just nu, och har något ont i magen efter all pizza och kebab jag ätit idag - baah! (men jag klagar inte, man kunde ju ha de värre så att säga^^)

Godnatt allesammans, hoppas ni sover gottgott!


Kommentarer
Postat av: Billie

Oh, Corpse Bride <3

2010-04-26 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0