Twitter

De e tur att man har twitter... när man är så här dålig på att uppdatera bloggen. Hah^^
Har helt fruktansvärt ont i huvudet, och mår illa... så jag ska äta, sen... sova typ.

Sen ang "blodbrödet" som jag twittrade om så var det knäckebröd som är... paltbröd, eller va de heter. Lovisade lurade väl inte i mig det men jag visste inte alls vad det var jag åt... förens efteråt. Illamående - hej. Med tanke på min blodskräck liksom. Berättade för Lovisa om Vampire lounge samtidigt. Lovisa kommenterade att jag kanske trots allt är en lämplig vampyrkandidat. "Illamående" tanke jag... mest... Men jaae, gott va de ju tyvärr... blockskräck... uöööh.

Imorgon ska jag klippa mig, så skööönt

Btw visste du att... 35% av svenskarna har haft sex i en park?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0