Idag



Hoppas allt e bra med er och att ni får en underbar dag! Jag har precis kommit hem från lite tidiga ärenden nere på byn. Har hunnit med att sola en liten snabbis, och besöka systemet och handlat på mig en flaska vin. För stunden håller jag på att packa för fullt inför lajvet... som vanligt med en liten kopp te i närheten

Förutom att jag har fullt av lajvlajvlajv i huvudet just nu, så tänkte jag faktiskt gå ut och roa mig lite min sista natt i stadsliv för den här veckan. Tänkte dricka lite vin och sno på mig mina dancingsshoes och bege mig mot city.

Sen är jag fullt laddad för kalla nätter fyllda av stjärnor och lägereldar! Ser faktiskt fram emot det jättemycke



Vet att min blogg är helt Aguilerad, men wtf ni får stå ut^^ Postar ännu en bild från videon, just had to. She's so sexy isnt she??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0