...uttråkad

... det är som att jag behöver någonting att göra. Är inte trött. Har ingenting att läsa. Vad skulle sägas som en egen lägenhet + studio? Mjao... de vore något. Självfall på håret är inte alltid så kul. Ganska sällan faktiskt...

Facebook? Nej. Kul idee dock med Studierum 2 gruppen. Yey för oss som bor på KC.. Ett kollektiv med defusa familjeroller, så extremt förvirrande på något trevligt sätt^^
Msn? De e ingen online som jag känner för att prata med... varför dissar Alla msn now days??

Googlade grannen i Cougar town, han e lite dilfig på något vis... i serien! Googla inte, kan inte rekomenderas^^

Funderar på att skaffa twitter... lite bara för att typ. Jag har inget att göra. Sen åh jag förstår mig inte på skype, de e inte min vän... fattar ingenting, de gör mig... irriterad. Och faktiskt något trött - yeey!

Nej... nu får jag faktiskt ta och sluta skriva med mig själv ett tag. Sooo... jag bara, stänger ner datorn, tänkte nog eeeh, drömma om min popkarriär tills jag somnar. Sweet dreams alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0