Video premier on friday

Christina update:
På hennes hennes hemsida kan man nu läsa att hennes nya video till låten "Not myself tonight" kommer nu på fredag! Fram tills dess kommer hon varje dag att posta en ny bild från videoinspelningen som en slags sneak peak på vad man har att vänta sig. Postar dagens bild även här:



Ganska sexy, eller vad tycker du?

Under fredagen kommer jag ju vara på lajv... det känns vääldigt surt. Tänkte dock försöka smita från medeltiden och kika via min mobil när jag e och kissar eller någe. Dock kommer ingen recension förens tidigast söndag kväll eftersom jag då är tillbaka. (ser redan fram emot duschen jag kommer ta när jag kommer hem!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0