Xperia - foto

Heej!

Har precis kommit hem från konfirmationen av en av mina grupper... första gruppen av tre som jag har i år... De e alltid lite småskum känsla när man spenderat så mycket tid med en grupp och sedan... finns den inte riktigt kvar längre. De gick iaf bra, förutom att fotografen inte kom, hah - stor diss till honom!!

Först när jag kom hem så tog jag mig faktiskt lite tid till att börja utforska kameran på min nya XPERIA - tog lite egobilder, testade bland annat självutlösaren, ute på altanen på baksidan. Här här är ett smakprov av resultatet;



Det här hade jag på mig idag! Snyggt va? Man måste ju va stilig när ens konfirmander konfirmerar sig!
Betyg på kameran hittils? Den kunde haft bättre kontraster... stora bra bilder som säkert skulle fungera bra vid framkallning. Den har ju lampa man kan ha på på kvällstid eller vid annat mörker - känns som jag verkligen behöver testa denna kamera vidare! Men hittils får den ett hyffsat bra mobilkamera-betyg.



Det är såå härligt väder ute idag, wao! Dagar som dessa längtar man till lajvet, till och med hela sova utomhus i tält-grejen. Släng in en vettig toa så skulle jag helhjärtat längta!

Känner mig dock lite småtrött nu, seg efter min korta sjukdomstid, så jag tror jag ska gå och vila mig en stund nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0