Check

Musikmöten
Lunch
Möhippeförberedelser
Röstträning

Still to go är att åka hem och äta med mamma. På kvällen blir de nog att åka till bekanta och chilla ett tag. Får see... har drabbats av en otrolig seghet de senaste dagarna. Lite slagen av vädret tror jag bestämt. Skulle vilja träna lite, kroppen alltså. Kondition. Men de får väl la bli imorgon, lär ju sova hos mammsingen inatt då mina bekanta bor där i krokarna. Vaknar imorgon, tränar länge tror jag bestämt. Äter gott, chillar galet, kanske bastar lite till??

Ska ta med mig kameran nu när jag e hemma här, så kanske jag får nåra bilder tagna så bloggen blir lite mer spännande??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohombi - Bumpy ride (om du vill höra en glad låt) ^^

2010-08-02 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0