Dreadsen


Hoppas allt e bra med dig! Jag har sovit sååå gott och funnit så mycke energi den senaste dagen, sköönt!

Ska snart hoppa in i duschen men tänkte att jag ville hinna skriva ett litet inlägg först. Ska peela kroppen och verkligen skrubba mig tänkte jag - ahh!

Sen tänkte jag bjuda min älskade vän Emma på lunch och sedan ska vi sätta i mina dreads!!

Hur tror du att de blir??
Whaaat Jessica goes klassiskt alternativ??


Neeeej de kommer bli jättesnyggt och kommer gå ihop med den stil jag redan har- de kommer va cleana dreads inga det-växer-djur-dreads, hoho. De kommer va blonda och svarta mest...

Nu blir de hoppa in i duschen,
ha de så bra idag!



Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥ TÄVLING PÅGÅR!

Fin blogg! :)

Allt bra?

2010-08-28 @ 14:22:15
URL: http://livetenligtmadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0