"Ett päron till farsa"

Haha jag och mamma kollade precis på "Ett päron till farsa på semester" eller vad den nu heter på svenska. Jag tycker de filmerna e såå roliga! De e precis min dumhumor^^



Har du sett nån av de??
De e såå kul... jag och mamma har haft rena filmmaratonet den här helgen^^ De blev ingen sol idag heller så solandet dog juu... har bara vilat och sett på film. Ska faktiskt masa och träna efter middagen, jag måste!! Efter de och bastande blir de eventuellt sätta i lite löshår, och sen en till film, haha!

Imorgon ska ta fika/luncha/whatever m min babysis Una som e i Stockholm! Ser väldigt mycke fram emot att träffa henne

Sen imorgonkväll tror jag de blir en tripp ut i skogen (bonde jag vet!) men de får jag väl la se då antar jag! Nej nu e de mer familytime! (när man bodde hemma ville man inget hellre än att va ifred, nu när man kommer på besök vill man bara umgås med dom, ah att flytta va ett smart drag för familjefriden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0