Hastla

Idag när jag va inne i stan och väntade på Una gick jag omkring och strosade (utan att få ont i fötterna tack vare mina nya inlägg från Stadium, yeey!)

Ville inte gå in i någon skoaffär eller någon klädaffär där jag har lätt att hitta kläder eftersom jag vet att jag är jättedålig på att stå emot när jag väl hittar något... (let's face it jag behöver inte mer skor och min plånbok e tunn!)

Vet ni vad jag gjorde??
Haha jag gick omkring bland alla elektronikkedjor på Kungsgatan och testade deras massagestolar, bahahaha! Kände mig som värsta hastlaren, men skönt va de, tss^^

Man vill ju typ ha en sån där... de va sköna! (även om inget går upp mot lite hederlig massage!)



Nu ska jag gå å sova tror jag bestämt... sover hos mamma inatt och åh hon har köpt en ny kudde till mig, naawie!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0