Hobbynudist

Jag e nog allt en riktig hobbynudist... jag älskar verkligen att vara naken. Idag har jag inte haft en tråd på kroppen på hela dagen trots att jag vaknade redan vid 10-tiden. En flisfilt har dock fått joina mig vid datorn from the to time... De e verkligen sköönt. Befriande!


Ni får ursäkta mitt overshare, men jag tror faktiskt alla mår bra av att vara lite nakna ibland, om inte annat för sig själva iaf! Jag älskar kläder också så haha, jag måste väl dra på mig något och ge mig ut på stan en stund... behöver kanske lite luft av någe slag (även om de mest e avgaser?)

Har bara luffat omkring i lägenheten, sovit till och från, kollat på massa Sex and the city, ätit, tagit en låång dusch mm. Jätteskön dag efter en första vecka på arbetet!

Hoppas du har haft en bra dag hittils!
Vad har du haft för dig? Har du börjar skolan/jobbet än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0