Huvudvärk

Ursch fick ta ofrivillig långlunch idag pga huvudvärk och lätt yrsel... fick vingla hem till mamma och äta massamassa nyttiga saker med allt vad kroppen behöver, och lägga mig och vila med en ipren i kroppen. Känns inge bra alls... men nu mår jag iaf bättre och är på gång mot jobbet igen... ska ha möte nu på eftermiddagen som jag ogärna vill skjuta på, så de känns okej...
(mums... NOT!)

Undra om de beror på att jag åt jättedåligt med frukost imorshe??
Kan bara en gång, så lite, påverka en så mycke?
Tydligen...

Ajja nu e jag fit for fight igen, resten av dagen e de Go GO!
De kommer bli kul!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha men det är samma här, jag begåvades aldrig med en sån där putrumpa trots att jag har afrikanska gener. Orättvist!



Hoppas du mår bättre!

Kram

2010-08-19 @ 15:59:56
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0