Kärlek

Wao hörrni... vänj er vid tillfälligt avbrott på bloggen pga... tragiska saker. Är nollad till och från och vill bara fokusera på att antingen hjälpa och trösta eller uppehålla mig med annat...

Kärlek. Jag känner så mycke kärlek så jag blir rörd till tårar... samtidigt känner jag så mycke sorg... men låt oss fokusera på kärleken för de mentala välmåendets skull.



De finns så mycke kärlek omkring mig. Jag är så tacksam att jag får leva i en verklighet fylld av kärlek, i så många former... kärlek som... som man inte riktigt kan beskriva. Men när de känns skönt och mjukt i själen. Tyst kärlek, sån man bara känner, utan att egentligen säga eller uttrycka någonting medvetet. De e så skönt... de e skönt att vila. Bara vila och vara trygg. Andas.

Ska försöka sova tror jag... snart. När jag kan. Snart. Hoppas de e bra med er som läser, så bra som de kan va.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0