Pensionärssemester

Ojj va länge sen de va jag skrev såg jag idag då jag loggade in... sry folkset!

De jag har haft för mig som orsakat bloggtorkan e att jag har varit på pensionärssemester ute i skogen! (de e faktiskt sant!!) Jag har bland annat gått många promenader, tittat på filmer och åkt fyrhjuling(!!) Bondefasoner jag vet- men kul va de!!

Har bara tagit de luuugnt och skööönt och haft riktig semester nu sista veckan innan jobbet drar igång... idag har jag dock varit på stan och gått sönder fötterna i mina klackar- mina stackars fötter e ju inte vana längree! De e lite grisigt, men vafan gör man?

Nu sitter jag hemma utan byxor, skönt, jag e riktig hobbynudist, och dricker citronlemonad från Brämhults,  mums!

Senare ska jag titta på stjärnorna med nåra vänner och bekanta. Sen eh... sova!

Btw vartifrån kom all sol? Skönt men man svettas ju till döds... öh! Ajja... skönt iaf, sover hos min mamma inatt så jag kan ju kanske till och med sola imorgon om värdet håller i sig och man orkar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0