Skog

Oh va skönt de e med tandtråd! En riktig helrengöring av munnen. Tandborstning, tungskrapning, tandtråd och munskölj!

Är hemma hos mamma, därav så dålig update- du får ursäkta mig!

Har bara tagit de lungt hela dagen. Solat och tränat- duschat läänge och badat bastu! På kvällen kikade jag på film med familjen och begav mig ut i skogen för att möta upp lite vänner och bekanta på eh... skogsmys! Jättemysigt faktiskt, saknar skogen lite... har fått en plötslig lust att strosa omkring bland träd där man inte möter en käft. Fridfullt inte sant?

Jag är sannerligen en stadsmänniska, men wao va skönt och jaa- fridfullt de kan vara att gå omkring, andas lite ren luft och inte ha en susning om vad klockan e. Inga måsten, inget schema. Jag gillar allt de där vanligen och blir inte speciellt stressad av att leva i ett högt tempo. Men mjao va härligt med en sån paus from time to time. Bar rensa huvudet och själen...

Nu ska jag gå och sova,  ny dag och ny vecka imorgon,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0