Still dirrty



Något jag alltid stört mig på och plötsligt kom att tänka på medans jag lyssnade på Still dirrty av Christina Aguilera, är alla dessa j***a människor som inte klarar av starka personer! Speciellt inte kvinnor... oavsett om du e man med 30 års kris som tycker kvinnor är sötast när de håller käft eller missunnande klimakterietanter m komplex för deras egna ungdom- håll käft!

Nu finns de inte alls så många krutbrudar där ute som man kanske skulle kunnat hoppas på, så några av er som läser detta kommer förmodligen inte alls kunna relatera- och de e bara synd to be honest. Jag kan inte föreställa mig ett liv, en vecka en dag utan att älska mig själv! Älska mig själv, uttrycka mig själv, vara hela mitt fantastiska jag!

Skulle kunna skriva på i evigheter om hur viktigt jag faktiskt tycker de e med ett stort EGO! Stort ego + ödmjukhet självklart (my mamma raised me well ok?) Jag är underbar- och jag unnar ALLA ett stort fucking ego, alla kan va fab, så bara va ditt fab yourself<3

Men de jag tänkte fokusera på i detta inlägg är alla dehär missunnande missnöjda människor som går omkring och aktivt försöker trycka ner alla som upptäckt och uttrycker sig själva. Kortfattat gissar jag att det kan bero på lite olika saker
1) Dom vet inte själva hur dom ska befria sig från avund och självkritik så dom riktar sitt självhat mot alla som lyckats
2) Dom gillar att vara missnöjda med sitt eget liv och har som hobby att gnälla på andra
3) Svår uppväxt(??)


Jag tycker de e sorgligt... speciellt eftersom tyvärr de flesta inte har kommit så långt med sitt ego som jag och faktiskt på riktigt tar illa vid sig när folk kritiserar dom. De e jätteelakt när man tänker efter. För jag menar, även om elakheter faktiskt bara rinner av mig, så e de på ett plan fortfarande sårande att folk ger sig ut för att såra en, right? Karma äter alla, inte undra på att deras liv fortsätter vara jobbiga??

Men jag... jag kan inte vara arg, för... ja för anledningarna ovan egentligen. Deras hat och förakt handlar ju faktiskt egentligen inte alls om min hårfärg min gångstil eller min urringning- utan de handlar om att dom pga sitt eget personliga missnöje måste få uttrycka den ångesten. De e sorgligt...

Jag önskar såå innerligt att allt fler kunde befria sig själva från negativitet, speciellt den som e riktad mot dom själva!

Sen vore de skönt om inte 90% av alla jag möter tror att jag
1) E helt dum i huvudet
2) Är världens största bitch för att jag har bra självkänsla
Som om de skulle hända?? (haha)

Nu ska jag ut på stan och meet all the haters and lovers,
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0