Svett och Darin

De e bra för huden å svettas... tur de för vad finns de annars för mening med denna tropiska hetta??


Precis när man vant sig vid att hösten e på g, jag var glad för att kunna bära jeans utan att dö av överhettning... den tiden e förbi. De e väl kul med lite till sommarvärme- har kunnat sola så mycke jag orkat idag, de e ju kul att inte bli vitblek riktigt än, men jaa... varmt e de, vad mer kan jag säga?


Juste föresten, vår allas Darin ska ju släppa nytt album, i nästa vecka tror jag bestämt. De känns alltid spännande och kul, tycker han e så kreativ, ska nog köpa hans album så småningom, tycker han e bra på å variera sig stilmässigt utan att frångå "sitt" sound helt.

På sin hemsida har han lagt upp en liten sneakpeak från en av hans nya låtar, "Ill be alright". Enjoy!
(jag vet att du bryr dig sluta låtsas!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0