The ark

Godmorgon!

Är lite småstressad inför jobbet, veckan börjar göra sitt (jag är Ingen morgonmänniska!!) så jag hinner inte lägga någon vidare kärlek på inlägget... mjaaap. Men jag skriver mer senare. Vet ni idag förutom att jobba så ska jag senare in till grönan för å kika på The ark!

Tycker dom e jääättejättebra, även om jag inte köper deras skivor eller lyssnar på dom dagligen. Dom lär ju va tunga live med så de kommer bli super!

Dagen till ära verkar de vara... hm- skitväder! Men de löser sig, jag omfamnar höstmörkret med ett leende- och ett par jeans, haha!

Måste springa vidare nu, men hoppas du får en bra dag!
Vad ska du ha för dig?
Någe spec?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0