The open road

Igårkväll tittade jag och mamma på "The open road" tillsammans.



Filmen var bra... bättre än trailern faktiskt. Tycker trailern känns lite... tråkig för att vara ärlig, och ville mest se filmen för att Justin Timberlake spelar i den, skulle nog inte sett den annars. Men jag är glad att jag såg den, som sagt var den bättre än vad jag förväntade mig...

Den berörde mer än vad jag trodde den skulle göra. Kort sagt så handlar filmen om relationer... man rycker några dagar ur en persons liv och följer den. De kanske kan upplevas som frustrerande att man inte får så många avslut eller svar där på slutet, som man vanligen brukar, men jag gillar de... de lämnade en med en hel del tankar.

Sen tror jag inte att alla kanske ser på den som jag gör, men de e någe visst med att observera olika familjerelationer och draman när man själv haft en del. Definitivt sevärd film iaf!

Nu ska jag in till stan tänkte jag, ska träffa babysis Una


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket :D

2010-08-08 @ 20:15:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0