Transformers

Tittade precis på Transformers med mamma- jag gillar verkligen den filmen! Bra scifri action, lagom highscool, lagom loove, smockat med god produktion och bra effekter. Jag vill typ ta körkort när jag ser den jag vill också ha Bumblebee-bil

Kom å tänka på en sak när jag såg filmen, visst skulle jag och Megan Fox bli ett cute gay couple??

Eller iaf sexy gay couple, mohaha!

Nej nuu... e de faktiskt dags å sova! Låt oss be för att de e soligt väder imorgon för jag skulle gärna steka mig så lång stund jag orkar typ, för min färg börjar fadea och jag är inte riktigt redo att bli blek riktigt än... jag gillar att va solbränd faktiskt! (yeaa de gör alla? tänker kanske ni, men ta i betänkenhet att jag e nörd, dehär e mitt första år då jag faktiskt lyckats få ett synligt resultat av stekande!!)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0