Update

Tror jag e redo att snart börja blogga som vanligt igen... skönt va?
Nu har jag iof förmodligen förlorat alla de läsarna jag hade under ett tag, men äh de får väl va la värt - även om jag hoppas att ni ändå velat stanna kvar...

Ska till jobbet snart. Vardagen börjar rulla på med sina jämna plågor varvat med framgångar. Över lag mår jag bra, även om jag inte ska sticka under stol med att jag har en liten personlig kris. Bor hemma i källaren hos min mamma, öh känns sådär va?

Har en del att stå i nu, så jag tänkte bege mig- men först tänkte jag passa på att visa dagens outfit och samtidigt min nya pälsväst!!

Den e sååå fin visst??
(självklart är den inte äkta, de e bara en liten gosevarg eller någe liknande som fått sätta livet till. Naaw)

Hoppas du får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0