Våt William Rast dröm

Mawh... såg precis på The open road, en dramafilm med bland annat Justin Timberlake. Väldigt bra film faktiskt... skriver kanske mer om den senare. Fick mig att tänka på att jag inte uppdaterat mig på senaste tiden. Vad håller han på med hela dagarna? Gör kläder, driver sin restaurang och spelar golf eller? Jobbar på någe nytt album?? (de borde va dags han brukar släppa vart 4 år och sexyback va 2006...)

Började med att göra ett stort misstag. Kikade in på williamrast.com och spanade in lite kläder... grr de kliar i händerna när jag tänker på att dom fortfarande inte shippar till Sverige, efter alla dessa år jag vill gråta typ!!
Min plånbok är glad men min själ är i sorg... jag behöver dom där jackorna, aaaah! Lord...

Sedan fick jag reda på att han gjort en egen Tequila, 901, efter postkodsnumret till Memphis där han växte upp. Niiice... självklart finns den också bara i Usa, damn it, men ah, man kan ju hoppas att man får smaka den nån dag...

Asså han e verkligen helt otrolig. Sjunger och dansar som en ska-inte-säga-de-jag-hädar, skriver musik, spelar massa instrument, gör råsnygga kläder, är en bra skådis, äger en restaurang och har tydligen skaffat en egen Tequila precis. Spelar golf (efter vad man hört e han bra, men jag kan inget om sånt där egentligen, jag bara låtsas att jag kan spela golf haha) och dessutom är han extremt attraktiv och verkar trevlig. Han finns bara på låtsas - jag veeet!^^

Kan nån låta bli att vara litelite kär i denna fantastiska fantasivarelse? Eller i alla fall låta bli att beundra honom?
He's supercool...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0