BRA FRUKOST

Heej allesammans!
Hoppas ni haft en bra morgon och förmiddag - de har i alla fall jag... vaknade av mig själv straxt efter tio nån gång... gick upp, gjorde mig själv en bra frukost bestående av gröt, rostat bröd, citronvatten och lite chaite. MM!

Tittade lite på Dr Quinn med mamma sen... haha, underbar serie right?^^

Sedan har jag fixat lite med mina dreads, dom ska tvättas och fixas till och sedan in i mitt hår, yeey! Längtar efter att sätta i dom. Känner mig så fräsh och snygg! (vilket jag gör i alla fall, men jag har saknat dom...)

Funderade lite på vad som var kvar att göra inför julen... mina presenter är fixade och så. Julgranen uppsatt... lite knäck och annat julgodis ska dock tillverkas. Mamma gör det mesta men jag ska ta och göra finska julstjärnor eftersom jag brinner lite extra för dom!

Ska nog fixa vidare lite nu... vore ju kul om jag hann sätta i dreadsen idag men jag börjar jobba vid halv 5 såå... de ser lite mörkt ut dessvärre... hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0