CUTE BUT NOT TRUE

Har beställt min Carmen Electra-aerobicstång nu, yeey. Hoppas den kommer snart de e så damn fun asså! Längtar...

Googlade lite bilder på henne när jag kikade på vilken stång jag skulle bställa. Hon e ju en riktigt cutie! Såg också att vi har samma mått... (...)

HA HA neej de stämmer fan inte, oavsett va google vill säga... eller??


Ändå tränad hon ee??

Nejmen seriöst... hon e ganska rejält mycke kurvigare än vad jag är, speciellt at the -top-, google is a liar... =O

Men jag tar det som en komplimang, även om de kanske inte är sant. De e väl OK att göra så visst? Haha, boost your ego right? Hon inspirerar mig till att börja träna mer, hon ser så sunt tränad ut, yeey! Crosstrainer + aerobicstång = me looking HOT!
Allt som saknas nu är en egen lägenhet, vart ska jag skruva upp stången här hemma?^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0