EPILATOR

Srr srrr, jag brukar inte önska mig så mycke i julklapp... jag e mer into the giving now days... men något som jag verrkligen önskar mig är faktiskt en riktigt bra epilator. Ni vet en sån där liten maskin som typ noppar bort allt ens hår? Lär göra ont men wtf jag har vaxat mig de kan knappast vara värre...


Man måste hålla sig fräsch, de känns i alla fall väldigt viktigt för mig, och jag är inget big fan av hår, förutom på huvudet, ögonfransar och ögonbryn, så en epilator skulle verkligen vara the perfect gift! En avancerad sådan så man kan noppa bort allt ifrån armhåret till benen! Ska de va så ska de va right?? ;)

Har du önskat dig någonting till julklapp? 
Isåfall - vad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0