FINALLY

FINALLY tänker jag köpa min alldeles egna fitnesspole, yeeey!

Vet inte riktigt vad man ska kalla dom, officiella namnet är väl strippstång men jag tycker de känns fel att säga de eftersom de e väldigt starkt associerat med... stripp??

Fitnesspole är väl ett utmärkt ord för detta träningsredskap när man använder det utan att vara vare sig sexig eller ta av sig kläder - utan endast gör det för att de e
1) Den hårdaste jävla träningen jag nåågonsin testat!! (man får bra kondis, bygger muskler)
2) De e awesomesness freaky fun!! 

Jag tänker nog köpa något kit från Carmen Electra, man får med en dvd med lite moves och tips mm. Nu kan ju jag redan de eftersom jag tränat poledancing förut men de kan alltid va kul med lite nya inputs! Damn asså jag kommer va fett snygg, välmående och tränad 2011 med denna beauty, go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0