FRANK

Asså jag e så löjligt rädd för Frank från Donnie Darko. Så rädd att jag intevågar googla honom och lägga in en bild på honom här för att ni ska förstå... men asså, de e inte främst hans yttre egentligen, utan de e bara... hela filmen kind of. Så fruktansvärt obehaglig... de e verkligen... damn asså, få filmen som creeps me out på dehär viset...

Såg precis 1408 som också var en väldigt bra film, inte alls, ens i närheten, så psykande som Donnie Darko, men den va bra och spännande! 

Nuu... är det väl bara jag och min dator resten av natten... kanske nån bok? Ska gå och kolla på Vampire diaries snart, har inte hunnit se torsdagens avsnitt ännu...

Imorgon ska jag jobba, avslutning med en av ungdomsgrupperna - de kommer bli så stört kul, aaaH!!^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0