Igår och idag

Hej allihopa!
Hoppas de e bra med eer!
Själv har jag precis ätit, tränat och duschat... skönt! Kul att finally komma igång med träningen igen... man mår verkligen avsevärt bättre!
Öh en sak ajg bara avskyr dock är att man är så j**la torr hela tideen nu på vintern! Använder typ alla fuktighetskrämer jag har- ändå typ noll resultat... de känns så ofräscht! Måste nog gå till Åhlens idag och kolla om de finns nån superintensiv fuktkräm eller någe anpassat för nordisk vinter!
Ska in till stan om ett tag tänkte jag, bara för att få andas lite stadsluft, blir galen när jag inte träffat Sthlm på ett tag^^ 

Igår jobbade jag som skrivet, först var det julmarknad i byns centrum, sen var de kyrkans unga och vi hade pepparkaksbak! De blev många fina projekt, vi gjorde en by, med bland annat en enorm kyrka som inte riktigt blev klar, små hus, en julgran, ett dass och NK^^
Har jag världens bästa jobb eller VAD??

Nej nu ska jag fixa miiig... 
Juste har lyssnat på Tokio hotel nu under morgonen, ändå att dom e ganska bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0