IKEA och JULKLAPPAR

Hej hej!

Hoppas de e bra med er!
Själv mår jag bättre än på en vecka i alla fall... äntligen börjar jag bli frisk på riktigt! Synd att den har dagen är så gråå... visst? En riktig energisucker... ska i alla fall iväg till IKEA och kanske handla lite julklappar... sen blir de lite shopping till mig själv maybeee... har inte varit speciellt långt utanför hemmet på ett tag, ska bli härligt att andas lite avgaser^^

Läste på Laila Bagges blogg att de va utförsäljning på Gärdet av Rock by Sweden kläder... de hade ju varit kul att gå. Kanske att man drar dit under morgondagen eller någe?? De har snygga saker tycker jag.


Nu ska jag nog äta lite och så, men innan vi drar till IKEA ska jag försöka hinna med lite lookbook, de var alltför länge sen right?

Har du några planer för dagen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0