JAG 17 ÅR

Hihi hittade en gammal bild på mig från sommaren 2005 - då var jag 17 år gammal aawie! Bara mitt naturliga hår, damn hade glömt att jag haft sådär långt hår nånsin^^

Visst va jag söt ändå??
Var lite mellan två stilar back in the days... ser väldigt söt och tjejig ut på den där bilden. Den speglar dock inte alls verkligheten... jag va väldigt tomboy över lag med aintfitjeans och sneakers. Om folk inte minns mig som tomboy från den tiden så tänker ni nog förmodligen på mitt långa hår, eller faktumet att jag rent genetiskt är väldigt petit och stereotypiskt kvinnlig av mig med ganska smalt ansikte osv.

Minns när jag tog den där bilden. Hade varit ute i regnet och de var därför mitt hår var vågigt... tog mig lång tid att acceptera att mitt hår är sådär vågigt av sig självt (puberteten förde med sig dom, de va svårt att vänja sig^^)

Hade inte på mig dedär linnet heller, tog på mig det för att jag redan då älskade egopics och modellande (shit de va den hösten jag började modella, ahh va tiden går!!)

Min naturliga hårfärg med... ändå att den e ganska fin på någe vis. Lite gulguldig men jaa... ändå ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0