Jag och Tokio hotel-Bill

Hej hej!
På jobbet idag var det en som sa att hon tyckte att jag och Bill ifrån gruppen Tokio hotel var ganska lika. De va ju jättespännande tyckte jag! Har inte lyssnat så mycke på dom så jag sprang hem och googlade lite bilder och så såklart! Hon tyckte vi hade ganska lika stil, lite rockigt och sånt, och smink och hår och ansiktsform. Han har ju svart hår men i övrigt. Har kollat lite bilder och så nu när jag kom hem och jaa... ändå att jag förstår vad hon menar asså!

Smala ansikten, starkt ögonsmink, lite smycken i ansiktet, snelugg, ruffshår alt. dreads. Halvrockig stil med diverse vantar, kedjor, nitar, gärna skinnjacka - haha de va ju den roligaste "vet du vem som e lik dig?" jag fått på länge! Blev typ taggad att lyssna på Tokio hotel nu^^

Hon sa också att vårat kroppsspråk var lite likt, i intervjuer och så, men ja de vet ju inte jag eftersom jag aldrig sett en intervju med honom^^

Vad tycker du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0