Julspel

God morgon folks!

Detta är ett tidsinställd inlägg, för ha ha jag visste redan igår kväll då jag skrev detta att jag inte skulle vara i form för att blogga^^

Nu är jag i alla fall i en kyrka ute på landet och har julspel för små barn. Jag är Maria, Jesus mamma, och jag skulle gissa på att allt är hur gullgull som helst just nu (även om jag säkert är skittrött^^)


Senare blir det off to fadderavslutning, så de blir nog inget mer skrivande idag- men de e bara för att jag bokat mig så tjockt!!

Ni vet imorgon är det ju plåtning med, kommer åka klockan 8 från Bålsta då med såå... jag kommer va helt ångest då typ... vi får la se hur de går.
Ha de så bra idag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0