LUNCH

Haha,
åt precis lunch, en god kyckligsallad, och mår inte illa - applåd!!

Har ju haft otroligt problem med magen i nära en vecka nu, de har verkligen varit drygt, har inte haft någon som helst ork och det e därför bloggen inte blivit uppdaterad alls...
Mår bra idag, än så länge, och det känns huur skönt som helst! Ska ändå ta det lugnt och varsamt och snart ta en skön powernap, tända rökelser och sånt. Måste verkligen ta hand om mig så att jag inte blir sjuk igen...

Vi hade luciatåg på jobbet idag med... de gick väl sådär, men vi försökte iaf^^ Jag va tärna, bilder kommer sen^^



Nu tror jag det bestämt blir lite powernap och sånt... men skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0