Nattligt inlägg

Heeej allihopa...
drygt av mig att blogga så lite under helgen?
Jag veet... men what to do?
De som hänt hittils är väl i alla fall att de va sleepover igår hos Paulina... idag har vi nördat tvspel, yeey, och sen kom Jonte och vi tittade på Secret window, eller ja... han sov kanske mest men ja de va trevligt oavsett^^

Nu sitter jag och nattsuddar litee... fotografen jag plåtade med senast har skickat lite retuchade bilder jag ska ta och kika på tänkte jag. Tror de blev bra?? Får väl la see... ni har ju redan fått se några som inte var så jättevälarbetade i datorn. Men jag tänker ändå: behövs de så mycke pysselipysslande när de e så bra i kameran?? Dunno... vissa gillar massa retuch, vissa inte... smaksak I guess. Internet går över lagt segt pga all dessa snö, men i alla fall - medans vi alla väntar på de retuchade bilderna bjuder jag på nåra till som inte är så fixade, förutom lite kontrast dåååe 8)
Godnatt sen!





Kommentarer
Postat av: phionie

JESSICAAAT!!!

2010-12-28 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0