NY HÅRFÄRG?

Surfade omkring lite random på nätet och hittade en tjejs blogg, hon heter Isabelle Strömberg och jag hoppas hon samtycker till att jag postar en liten bild på henne, i annat fall - skriv här käraste så tar jag bort den! 

Ni kan hitta hennes blogg genom att klicka här!

Har länge funderat på om jag skulle passa i den hårfärgen hon har på den här bilden:

Ni vet... sandfärg liksom?
Jag tror jag skulle passa asbra... meeen - att jag skulle bli uttråkad alldeles för snabbt och sakna mitt platinablonda... de e så ångeest... ibland vill jag bara vara lite lagom (de händer inte ofta, haha, men de händer) och jag tycker den där hårfärgen e så fin!

Kanske att man skulle ta och skaffa löshår i den färgen, så man kan ha "slingor" i sitt vanliga hår? När man tagit ut dreadsen alltså...



Kommentarer
Postat av: phiolkiolioleeej

Du skulle va asnygg i den hårfärgen , jag vill minnas att du har haft den:) tröttnar du så är det bara att färga tillbaks till din hårfärg som du har nu <3

2010-12-28 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0