Off to worrk

Hej hej!

Ska snart iväg till jobbet... var såå seg imorshe så jag hinner bara skriva lite snabbt!
Var på stan igår, shoppade finally lite nya smycken(!!) och även lite hårprodukter. Kändes helt rätt att ge mig själv en liten gåva så jag köpte lite finare shampo/balsam/hårinpackning anpassat för blont hår, can't wait to testa dom, dom har väldigt gott rykte!
Sen gick jag och Jonte iväg och fikade på ett urmysigt bowlingställe vid Hötorget som har lite 50-tals stil, mysmys och jag vill definitivt gå tillbaka dit nån dag och ta en drink, ett glas vin och ganska till och med spela lite bowling??

Nu måste jag skynda iväg till jobbet, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0