ÖH

Vet ni hur less jag e på att vara sjuk??

Har varit så förbannat mycke sjuk den här hösten... de va typ jäättemånga år sen jag har varit så här mycke sjuk... så fruktansvärt drygt! Det är så jobbigt att vara sjuk... dessutom missar jag massa jobb och sätter andra i skiten. Yeeey - NOT!

Har kämpat sen i lördags med att behålla maten... trodde de var en bieffekt av festen i fredags meen... det verkar inte bättre än att jag har fått nån slags kräksjuka. Tydligen går de runt, i alla fall enligt mamma och hon jobbar på dagis så hon lär väl veta...

Idag Måste jag i alla fall bli markant bättre eftersom det både tis, ons och tors är helt fullsmackat med jobb jobb och lite till jobb. Dessutom skulle jag så gärna vilja gå på en soulig julkonsert på torsdagen med Phiona...

Har varit så jävla illa så jag inte ens orkat sitta vid datorn, de e to much dåå bööh =(

Men idag känner jag mig faktiskt något bättre, så det blir äta, vila, äta, vila, äta, vila heeela dagen. All in!
Hoppas de går bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0