SHOWEN IGÅR

Såg du VICTORIA SECRET SHOW igår??

Jag tycker de va jääättefina underkläder. Jag rös av välbehag om och om igen, alla vackra vingar, alla skor, asså åh... jag var helt hänförd!

Minus är dock
1) Modellerna kunde haft mer variativt utseende. Tyckte VS var bättre förr på att ha fler olika kroppstyper och även något olika hårstylingar, även om slarv-hollywood-lockarna alltid är nummer ett!
2) Slarvigt hår. En hel del av modellernas make och hår höll inte i närheten av samma klass som underkläderna... de va lite trist
Men över lag gillade jag showen... men vänta vart tog miljonunderkläderna vägen?? Ni vet de där med massa blingbling... saknade dom, de va lite skumt utan Heidi... men som sagt, jag är ändå nöjd och fick min egoboost och så. Men inget år slår de med Justin Timberlake, de va de bästa året asså...

Min nyårsoutfit kommer ha en vag känsla av VS (och vad det innebär får ni se senare haha) och jag kommer vara superfab och overdressed för den här lilla orten där jag ska fira. Men ska det firas så ska det firas känner jag, 2011 kommer jag ta över världen!! Och de finns ingen anledning till att inte skåla in det rejält vid tolvslaget!
Har du några planer för kvällen?
Hur kommer ditt nya år se ut?
Hur har ditt gamla sett ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0