11 h

De e inte okeeej... att jobba 11 timmar, bah, jag skäms typ för att lämna in min timrapport, dom tjatar ständigt på oss på jobbet om att vi inte ska jobba så långa dagar... ajjdå!

Men de bara blev... fick massa gjort iaf, yeey! Massa planering... utvärdering av en stresskurs vi haft, fadderträff och slutligen fadderband... Bawh på fadderbandet tog Peter med sig sin nya nord - den va ytterst het och fick nog alla i fadderbandet att lubricera (dvs alla förutom Peter, eftersom han är kille och inte kan lubricera, han fick säkert stånd istället!)

Sitter och slöar framför datorn nu... imorgon blir de jobb! Och så kommer Jossaaaaan! *längtar*
Sen kanske jag ska köpa en webcam också... ska sätta mig in i skype, man kan typ, dricka te och visa kläder och sånt fast man inte fysiskt är med varandra, grovt coolt ju!!

Peter och Natta åker till Ullared, eller ja ni vet den där jättestora affären som ligger där, och ska shoppa hela helgen, dom sa att dom skulle kolla efter en kamera till mig där, haha^^ Man får väl se om dom hittar nån!

Nu ska jag tyyp... sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0