Addicted

Wao... jag typ, bara... vaknade från årets hittils värsta dröm. Och jag kan inte släppa taget... ni vet en sån där dröm som bara hänger sig kvar och känslan och allt, är helt plötsligt i ens kropp, på rikigt, när man är vaken... jag har ont i huvudet... mamma undrade varför jag inte var hungrig och om jag mådde dåligt. Jo - de gör jag väl... men inte fysiskt. Blev bara så... komplett, nere...

Åker snart iväg på turnen... ja asså jag har varit vaken länge, har bara inte skrivit något i bloggen under dagen. Satt och läste i min säng och så bara... somnade jag och *bang*

Ska snart åka som sagt... är typ omtöcknad... blää!

Vet ni idag fyller min älskade kusin år!! Saknar dig såå mycke Jossan, längtar efter dig och hoppas att vi får ses snart!!

See you on facebook under helgen kanske?
(och btw om nån addar mig typ just for the fun där... och jag inte känner er, skriv de som medd. när ni vill bli min vän för jag blir inte vän me nån jag inte vet vem de e utan anledning??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0