Andra pubertet?

Wtf is happening med mig??
Min kroppstempratur verkar typ ha stigit eller något, känner mig varm hela tiden, behöver inte alls ha på mig lika mycke kläder som vanligt, fryser inte lika lätt- whaat? Min kropp ändrar form, vad händer??

Kan man komma i puberteten... IGEN??? Jag är ju fan 22 år gammal, borde jag inte va i balans fram tills jag typ... är 50-60 år och ska in i klimakteriet? Hjälp?

Asså jag klagar inte... de e jätteskönt att slippa frysa och så, men jag förstår de inte. Why? Kroppen... ett mysterium^^

Dehär har pågått länge nu... och nej de e inte för att jag är sjuk. Dehär e något annat... blir tokig, måste nästan ge mig ut på google snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0