Back in business

Är som sagt hemma igen nu... ska snart iväg till jobbet på KC och jobba litee!
Borde ha jobbat igår kände jag men asså... jag orkade faktiskt inte!
Får bli lång dag imorgon istället... har grupper både idag, imorgon, torsdag, fredag och söndag - så de blir kvällsjobb for the week för mig! I helgen kommer min kusiin hit eventuellt och mjao jag längtar verkligen efter de! Vi kommer ha de såå mysigt

Kör en ganska casuall ledig stil idag med svart och vitt som ni säkert får se senare! (måste bli bättre på att ta bilder nu när jag är hemma!) Har satt i lite mörkbruna slingor i håret, känns superfräsht faktiskt, bidrar lite till den här "down to earth"-känlsan jag vill ha idag... vill bara krama mina goa ungdomar när jag möter dom, miss them so much! Om dom bara visste hur mycke jag faktiskt saknar mitt jobb här hemma när jag är iväg... älskar att vara artist och jag vill ju faktiskt vara de på heltid! Men KC får mig att landa lite igen och de e så rogivande att vara där... vissa verkar ju tro att livet som artist är så jävla glammigt och att man bara glassar omkring från club till club, vipbås till vipbås, men de e såå mycke jobb bakom...

Lägger in en liten bild på ett ljus, eftersom jag känner mig så mysig idag, vill typ ha spa-kväll med Jossan när hon kommer hit! Kanske att de går å fixa? Basta... massage... ansiktsmasker... bodyscrub... mjao, längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0