Bracelet

Har fått mitt fiina armband jag beställde från nätet, aw blev så glad när posten kom



Så ser de ut!
Kanske inte så mycke för världen men alla som känner mig måste väl ändå tänka "Aawie typsikt Jessica-armband, passar henne perfekt!" De gör de verkligen De e så enkelt, och stilrent, men berlockerna förhöjer känslan av exklusivitet! De är ett hjärta (favoritberlocken!) och ett lejon, och en varg!

När vi va ute på turnen nu innan vi tog en liten paus sa Mattias och Melissa någe så gulligt - att om jag vore en disneyfigur skulle jag nog vara Cinderella, för jag e så rar, tyckte de va såå sweet sagt Varför jag skriver de? Ingen anledning alls tyckte bara de va sweet, kom att tänka på de nu, så why not typ de e min blogg jag skriver vad jag vill^^



Rar och go och springer runt å fixar under dagarna, och svidar om som i ett trollslag (bland annat med hjälp av Mattias exelenta makeup-kunskaper!) och "går på bal"! (alla hjälpsamma små möss är kanske mina ungdomar på KC??) Har dock inte hittat nån het prins on my way around Sverige och inte heller då varit intresserad av att tappa nån sko. De kanske kommer? U never knoow...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0