Creative

Mjao... jag behöver lite kreativitet i livet!
Det är mycket nu, för vårat bolag, dom jobbar säkerligen livet ur sig med bokningar, hemsida, dokumentär mm. Jag å andra sidan gör ju kind of nothing! Faktum är att jag i nuläget verkligen inte gör någonting eftersom jag är hemma och är sjuk... men seriöst- min kreativa sida börjar på riktigt bli hungrig igen!

Tyckte de va skönt att ha en helg utan spelning... nu har jag haft de- give me more!
Behöver lite mer kreativitet i min vardag känner jag... dock ser jag fram emot en trevlig kommande helg. Kommer att jobba på söndagen och kanske att jag kan hitta på något med nåra vänner under helgen? Kanske en mysig halvhemmafest eller eventuellt utgång utan kameror? Yey!

Längtar redan efter mer mer mer spelningar och intervjuer, bring it on liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0