Fotbad

Tror jag ska gå och förbereda ett skönt fotbad snart... kanske med lavendelolja?



Har bara tagit e lugnt idag... läst ganska mycke, och tittat på Serenity, en sci-fic som är sådär måttligt bra måste jag säga... Såg den nån gång för länge sen, tänkte ge den ännu en chans, vissa filmer växer ju när man ser dom fler gånger... denna växte lite, men är fortfarande inte speciellt bra tycker jag... Känner mig jättekrasslig faktiskt, till den grad så att lukten börjar avta och allt man äter smakar konstigt och förvrängt... Har sovit massamassa under dagen också... skönt! Ska nog titta på något med mamma medans jag badar fotbad...

Saknar att träna... riktigt känner hur all kondition rinner ifrån en -suck-

Hoppas ni får en mysig kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0