Godmorgon

Godmorgooon allihopa!
Hoppas ni sovit gott inatt!

Själv e jag lite seeg... men de e ändå helt OK! Ska snart ta en stor kopp te, och lite övrig frukost, och ha ett långt samtal med Phiona. Hon kommer över och blir min "lunchdejt" kind of, jättetrevligt!

Tänkte också passa på att skriva att ifall du vill köpa Going down till din mobil kan du nu skicka ett SMS till 72500 med meddelandet: wowo(mellanslag) glam1 Kostnad 10:- + ev operatörsavgifter! Nu börjar också våran hemsida kicka igång så jag ska väl försöka blogga där med... får väl se vart jag lägger fokus att blogga sen i framtiden! Glambabe.se Check it out, de börjar finally hända grejjer där!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0