Godmorgon

Godmorgon mina raaringar!

Hoppas ni har sovit gott... de har iaf jag, mmh va mys att sova i sin egen säng! Vaknade för lite drygt en timme sen, har ätit frukost och tvättat håret och gjort inpackningar å så, jättehärligt! Nu sitter jag som vanligt med en kopp te vid datorn... awh ljuva liv!

Håller på å fixa lite med text i mitt psp... har inte riktigt tagit mig tid att utvecklas inom de nån gång. Still no pro, hah, men de går ju frammåt iaf!

Bara någe litet jag pyssla me imorshe... (och för alla som funderar på vafan de e för spec me denna text som jag inte kunnat innan så e de typ att jag finally fattat hur man böjer texten^^ De e inge svårt jag veet... men de e ju inget när man väl kan de right?)

Ska baaara ta de lugnt och chilla idag tror jag... skulle kanske behöva träna lite? Turne = grov motivation till att träna kondition, jag menar jag planerar att befinna mig i den här branchen...ee... kind of forever från och med nu, och ett av målen är självklart att kunna hoppa runt på scenen och dansa och sjunga helt live i en helkonsert på typ 2 timmar! Got a long way to go men wtf man måste sikta högt right?

Men de vore skönt att titta på film ocksåå... ah får se va som sker helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0