Halleluljah

Ännu ett fantastiskt uppträdande från Hope for Haiti-galan, denna gång av Justin Timberlake och Matt Morris som framför den välkända "Halleluljah"



Shit va sugen jag blev på att sjunga ballader nuu... de finns ju få saker som kan mäta sig med att kompas av ett stilla piano eller gitarr och en microfon och bara... sjunga. Sing your heart out för allt vad de e värt... så extremt fridfullt... så mäktigt på något vis... Va ett tag sen då jag sjöng just Halleluljah i kyrksalen på mitt jobb, wao älska kyrk-akustik! Längtar faktiskt lite till jobbet bara för den härliga känslan av att få gå omkring och sjunga i kyrksalen... så fantastisk känsla! Imorgon när jag är hemma tror jag att jag måste ta och sjunga igenom massa härliga ballader! Även fast jag kanskee egentligen borde vila min röst. Canät help it - jag bara ääälskar att sjunga, och mycke vill ha mer right? Äh - min röst känns inte trött... så de borde va lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0